מפקד מחוז מרכז במתנ"ע: "מי שלא חייב – שלא יגיע לירושלים"

    אייל ראובן No Comments on מפקד מחוז מרכז במתנ"ע: "מי שלא חייב – שלא יגיע לירושלים"

    מפקד מחוז מרכז במשטרת התנועה על ביקור ביידן: "מי שלא חייב לצאת אנחנו ממליצים שלא לצאת לכיוון ירושלים באותן שעות ומי שחייב – מומלץ להגיע בתחבורה ציבורית שמסונכרנת עם המשטרה. גם הרכבת פועלת כשגרה"

    צילום: דוברות המשטרה
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפקד מחוז מרכז במשטרת התנועה, סנ"צ ישראל עיני שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), על ההיערכות לביקורו של הנשיא האמריקני בישראל וחסימת הצירים. "אנחנו בעיצומו של המבצע. כ-16 אלף שוטרים, מתנדבים ולוחמים יהיו פרוסים".

    לדבריו "לקראת השעה 15:30 בנחיתת האורח בנתב"ג – נבצע חסימה של כביש 1 משפירים ועד לסחרוב לשני הכיוונים וכביש 6 בואכה כביש 1. הצפי לחסימה עד לשעה 18:00. בהגעת האורח לבירה יחסמו מספר רחובות בירושלים ואנחנו נסיט את התנועה ונכווין את משתמשי הדרך לצירים חלופיים".

    הוא המליץ: "מי שלא חייב לצאת אנחנו ממליצים שלא לצאת לכיוון ירושלים באותן שעות ומי שחייב – מומלץ להגיע בתחבורה ציבורית שמסונכרנת עם המשטרה. גם הרכבת פועלת כשגרה".

    עוד הוסיף עיני: "המבצע הזה יהיה עד יום שישי. מחר תנועת האורח תהיה בעיר ירושלים והחסימות יהיו בתחום העירוני. ביום שישי אנחנו ערוכים לחזרת האורח בכביש ירושלים תל אביב".



    0 תגובות